صدای خود را با صدای جادویی تغییر دهید

امروز قصد داریم که در این پست به معرفی سرویس جدید و کاربردی ایرانسل بپردازیم، سرویسی که اخیراً ایرانسل آن را معرفی نموده است صدای جادویی نام دارد که بر اساس آن می توانید در هنگام مکالمه با سایر افراد به جای صدای اصلی شما صدای یک شخصیت کارتنی پخش شود. سرویس کاربردی و جالبی می باشد که برای آشنا شدن با جزئیات آن با ما همراه باشید.

تغییر صدا در هنگام مکالمه ایده ی نو و جدیدی نمی باشد اگر به یاد داشته باشید در گذشته نوعی از هندزفری ها برای تغییر صدا در هنگام مکالمه طراحی شده بود و همچنین جی ال ایکس از این ویژگی در تلفن های همراه خود پشتیبانی می نمود و حالا این اپراتور های تلفن همراه می باشند که این سرویس را به مشترکین خود ارائه می کنند استفاده از این سرویس هزینه و شارژ ایرانسل را به همراه دارد.

برای آشنا شدن با نحوه کار این سرویس و چگونگی فعالسازی و همچنین هزینه ها و شارژ ایرانسل مورد نیاز آن با ما همراه باشید.

سرویس جالب ایرانسل صدای جادویی می باشد که با استفاده از این سرویس می توانید در هنگام مکالمه صدای خود را به هر شخصیتی که دوست داشتید تغییر دهید. با کمک این سرویس ایرانسل شما می توانید در هنگام تماس با دوستان و آشنایان خود صدای خود را تغییر دهید و آنها را سرکار بگزارید.

ایرانسل اپراتور دوم کشور شارژ ایرانسل این روز ها طرحی با نام صدای جادویی ایرانسل را اجرا کرده که نظرات موافق و مخالف زیادی را به سمت خود جذب کرده، این طرح با نام صدای جادویی ایرانسل شناخته می شود. شاید به یاد داشته باشید که سال های گذشته این امکان با آمدن هندزفری های تغییر صدا پیاده سازی شده بود و یا توسط گوشی های GLX می توانستیم صدای خود را هنگام تماس تغییر دهیم ولی هم اکنون ایرانسل این ویژگی رو بدون نیاز به هیچ وسیله و سخت افزار خاصی در اختیار مشترکین قرار داده است و کاربران زیادی ترغیب به امتحان این ویژگی جدید ایرانسل شده اند، با ایتور همراه باشید تا این سرویس جدید ایرانسل را مورد بررسی قرار دهیم و آن را ارزیابی کنیم.

صدای جادویی ایرانسل

با استفاده از این طرح (تغییر صدا در ایرانسل) شما با تعداد محدودی از صداها روبرو هستید که میتوانید از هر کدوم از آنها برای یک مکالمه خاص استفاده کنید. به عنوان مثال برای تبریک تولد به فرزندتان میخواهید از صدای یک شخصیت کارتونی استفاده کنید با استفاده از این طرح شما میتوانید پیام تبریک تولد خودتان را برای فرزنتان ارسال کنید. با استفاده از این سرویس شما یک صدا رو به عنوان صدایی که میخواهید برای شنونده پخش شود انتخاب میکنید سپس تا انتهای مکالمه این صدا به عنوان جایگزین صدای شما برای شخص شنونده پخش خواهد شد، تا زمانی که شما این طرح را لغو کنید.

 

بد نیست که در استفاده از این سرویس ایرانسل از نکات زیر آگاه باشید:
در مکالمه هایی که از این سرویس استفاده شده است به شخص دریافت کننده ی تماس اعلام میشود که صدا با استفاده از سرویس تغییر صدای ایرانسل (صدای جادویی) تغییر یافته است.
تعرفه استفاده از این سرویس برای مشترکین اعتباری ایرانسل دقیقه ای 920 زیال میباشد که طبق معمول از شارژ ایرانسل آنها کسر میشود و برای مشترکین دائمی دقیقه ای 499 زیال می باشد که بر روی قبض آنها محاسبه میشود و میتوانند قبض خود را به صورت اینترنتی و با استفاده از سرویس پرداخت قبوض سایت ایتور پرداخت نمایند.
برای لغو این سرویس می توانید کلید صفر را بزنید فقط توجه داشته باشید که با این کار تغییری در هزینه ی مکالمه ی شما ایجاد نمیشود و همان 920 ریال برای سیم کارت های اعتباری و 499 ریال برای سیم کارت های دائمی که از شارژ ایرانسل آنها کسر میشود محاسبه خواهد شد.
در هر زمان هر کدام از طرفین مکالمه می توانند این سرویس را با فشردن عدد صفر لغو کنند.
برای تغییر صدای خود حین مکالمه میتوانید یکی از اعداد یک تا سه را شماره گیری نمایید.

 

نحوه ی فعال سازی صدای جادویی ایرانسل

برای استفاده از این سرویس می بایست هم شخص تماس گیرنده و هم شخص مخاطب از سیم کارت های ایرانسل استفاده کنند به بیانی دیگر سرویس صدای جادویی (تغییر صدا با ایرانسل) یک سرویس داخل شبکه و ایرانسلی است. برای استفاده از این طرح فقط کافی است که هنگام شماره گیری قبل از شماره مشترک مورد نظر شماره 7272 قرار دهید در شکل زیر نحوه استفاده از این سرویس را مشاهده می کنید:

صدای جادویی ایرانسل

در حین مکالمه برای انصراف از این سرویس کافی است که عدد 0 را یک بار بزنید تا صدای شما به صورت عادی منتقل شود.

امید است که این پست برای شما سودمند واقع شده باشد.

موارد استفاده از این سرویس بسیار می باشد به عنوان مثال شما می خواهید با صدای یک شخصیت کارتونی مثل شرک به فرزند خود روز تولدش را تبریک بگوید و یا سایر کارکرد ها.

استفاده نادرست از این سرویس می تواند منجر به بروز مشکلاتی از جملات مزاحمت های تلفنی و سایر مسائل بشود که نیازمند چاره اندیشی و حل اینگونه معضلات احتمالی می باشد.

در پست بالا تمام جزئیات طرح توضیح داده شد امید است که مورد پسند واقع شده باشد و بتوانید از سرویس صدای جادویی ایرانسل نهایت استفاده برای مقاصد درست و صحیح را ببرید.


برچسب‌ها:

یک شنبه 29 شهريور 1394برچسب:, | 19:26 | تیموررضائی شهریور |

آموزش انتقال سند سیم کارت های رایتل به غیر

در این مقاله قصد داریم که برای شما نحوه انتقال سیم کارت های رایتل را توضیح دهید فقط توجه داشته باشید که برای انتقال سیم کارت های رایتل حتماً دو طرف انتقال دهنده و گیرنده سیم کارت باید حضور داشته باشند و پس از انتقال نیز شارژ رایتل موجود در سیم کارت های اعتباری و همچنین بسته های فعال در سیم کارت دایمی و اعتباری از بین خواهد رفت.

اگر شما بخواهید سیم کارت رایتل خود را به شخصی دیگر بفروشید نیاز دارید که سند آن را نیز به طور کامل به نام شخص خریدار انتقال دهید امروز در این پست قصد داریم نحوه انتقال سند مالکیت سیم کارت های رایتل را به شخص دیگر در هنگام خرید و فروش را برای شما شرح دهید که مطمئناً روزی نیز به کار شما می آید.

یکی از ویژگی های مشترک در تمام اپراتور امکان تغییر مالکیت سیم کارت به اشخاص دیگر می باشد رایتل نیز از این قائده مستثنی نمی باشد و تمامی مشترکین دائمی و اعتباری این اپراتور می توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی رایتل در سراسر کشور اقدام به به انتقال مالکیت سند به شخص دیگر نمایند.

متن تبلیغاتی: شما مشترکین اعتباری رایتل می توانید برای خرید شارژ رایتل به وبسایت etore.ir مراجعه نمایید و همچنین کلیه مشترکین دائمی نیز به منظور پرداخت قبوض می توانند از سرویس مذکور استفاده نمایند.

رایتل در وبسایت رسمی خود به نشانی rightel.ir نحوه انتقال مالکیت سیم کارت های این اپراتور به سایر اپراتور ها را به طور کامل برای مشترکین توضیح داده است در این پست قصد داریم که به طور جزئی تر به این مقوله به پردازیم و جزئیات و نکات پروسه انتقال را توضیح دهیم. توجه داشته باشید که با تکمیل شدن پروسه انتقال شارژ رایتل موجود در سیم کارت های اعتباری و همچنین بسته های فعال غیر فعال خواهد شد و انتقال نمی یابد.

شاید شما نیز از آن دسته افرادی باشید که خواسته باشید سیم کارت رایتل خود را به شخص دیگری منتقل کنید و یا آن را بفروشید حالا این سوال برای شما پیش میاید که چگونه مالکیت سیم کارت خود را به شخص دیگری منتقل کنید؟ با ایتور همراه باشید.

شما می توانید برای انتقال مالکیت سیم کارتهای رایتل کافی است که به یکی از دفاتر نمایندگی های فروش و خدمات رایتل در شهر خود مراجعه نمایید و سیم کارت رایتل خود را به شخص دیگری منتقل نمایید برای مشاهده لیست دفاتر نمایندگی های رایتل در شهر های مختلف می توانید به وبسایت رایتل به آدرس rightel.ir مراجعه کنید.

نکات و جزئیاتی برای انتقال مالکیت سیم کارت وجود دارد که در زیر به آن اشاره شده است.

  • توجه داشته باشید که اگر انتقال سیم کارت از طرف وکیل قانونی انجام می شود به همراه داشتن اصل وکالتنامه و تصویر آن الزامی و باید به همراه داشته باشند.
  • در هنگام انتقال به همراه داشتن اصل کارت ملی منتقل کننده سیم کارت و دریافت کننده سیم کارت الزامی می باشد.

  • مشترکین رایتل توجه داشته باشند اگر به سیم کارت فیزیکی خود دسترسی ندارید باید به فروشگاه های رایتل مراجعه سیم کارت را تعویض نمایید و سپس برای انتقال مالکیت سیم کارت رایتل خود اقدام کنید.

  • برای انتقال سیم کارت شخص انتقال دهنده سیم کارت باید اصل سند سیم کارت رایتل خود را به همراه داشته باشد و در هنگام مراجعه تحویل دهد.

  • مشترکین دائمی این اپراتور برای انتقال سیم کارت به همراه داشتن صفحه ی چاپی پرداخت قبوض برای سیم کارت های دائمی و همچنین به همراه داشتن برگه ی پرداخت آبونمان در روز مراجعه الزامی و باید به همراه داشته باشند.

  • یکی از اصلی ترین شرایط برای انتقال سیم کارت، حضور شخص منتقل کننده و شخص دریافت کننده سیم کارت رایتل می باشد.

اگر در سیم کارتی که قصد انتقال آن را دارید طرح بی نهایت فعال باشد باید قبل از انتقال مالکیت سیم کارت به سامانه مدیریت حساب بروید و طرح بی نهایت خود را لغو کنید و پمعادل شارژ رایتل و هزینه ای که پرداخت کرده اید را دریافت خواهید کرد.

سعی شده است که در این پست تمام جزئیات و همچنین نکات انتقال مالکیت سیم کارت رایتل آورده شده است امیدواریم که بتوانید نهایت استفاده را از آن ببرید.

اگر از تاریخ آخرین انتقال سیم کارت شما حداقل 20 روز می گذرد، سیم کارت هایی قابل انتقال می باشند که حداقل بیست روز از تاریخ آخرین انتقال آنها گذشته باشد و یا همین مدت از تاریخ فعالسازی این سیم کارت سپری شده باشد.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد برای تغییر مالکیت سیم کارت خود نیاز است که هم فرد منتقل کنند و هم شخص دریافت کنند سیم کارت در روز انتقال در دفتر نمایندگی رایتل حضور داشته باشد.

پس از منتقل کردن سیم کارت، میزان اعتبار و شارژ رایتل باقی مانده در سیم کارت و همچنین اعتبار بسته های فعال از بین می رود و قابل انتقال به مالک جدید نمی باشد و همچنین سرعت اینترنت به سرعت پایه باز خواهد گشت. در صورتی مالک جدید سیم کارت خواهان اینترنت پرسرعت رایتل باشد باید دوباره به کمک سامانه مدیریت حساب رایتل اقدام به تکمیل مدارک مورد نیاز نماید و از نو شارژ رایتل تهیه نماید.

پروسه انتقال سیم کارت بسیار ساده می باشد که به شرط آن که در هنگام انتقال تمام موارد ذکر شده در بالا را به همراه داشته باشید.

اگر شما نیز قصد انتقال سیم کارت خود را دارید به این مسئله توجه داشته باشید که با انتقال سند مالکیت شارژ رایتل موجود در سیم کارت و همچنین بسته های اینترنت و پیامک از بین خواهد رفت و اگر بسته های بی نهایت را فعال کرده اید می توانید با غیر فعال کردن آن وجه آن را استرداد نمایید.


برچسب‌ها:

دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:, | 16:23 | تیموررضائی شهریور |

شارژ شگفت انگیز ایرانسل

ایرانسل سرویس جدید خود با عنوان شارژ شگفت انگیز را راه اندازی نموده که بر اساس آن در هنگام وارد کردن پین کد شارژ اگر از کد دستوری خاصی کد در ذیل به آن اشاره خواهد
شد استفاده نمایید از شارژ هدیه ی بیشتر برخوردار خواهید شد. می بایست این شارژ را در مدت زمان مشخص مصرف نمایید.

طرح جدیدی که از سوی ایرانسل ارائه شده و با استقبال زیاد مشترکین مواجه شده شارژ شگفت انگیز نام دارد. با استفاده از این سرویس در هربار که سیم کارت خود را به صورت شگفت انگیز شارژ کنید می توانید تا بیست درصد شارژ بیشتر از ایرانسل دریافت کنید. به عنوان مثال اگر شما یک کارت شارژ ایرانسل ده هزار تومانی چه به صورت اینترنتی و یا با استفاده از روش های دیگر خریداری کرده باشید و به صورت شارژ شگفت انگیز آن را وارد کنید، از سوی ایرانسل هزار و صد تومان شارژ بیشتر دریافت خواهید کرد فقط از این شارژ میتوانید در یک بازه ی زمانی مشخص استفاده کنید.

به عنوان مثال همین شارژ ده هزار تومانی را میبایست تا حداکثر 15 روز مصرف کنید در صورتی که این شارژ را در مهلت زمانی مقرر که برای هر مقدار شارژ خریداری شده متفاوت است استفاده نکنید کل شارژ شما منقضی خواهد شد.

شما مشترک ایرانسل از این شارژ می توانید در مکالمه، پیامک، پیام چند رسانه ای و اینترنت استفاده کنید و از محصولات جذاب و متونع ویترین بهره مند شوید.

 

شارژ ایرانسل

 

نحوه فعالسازی شارژ شگفت انگیز ایرانسل

به منظور اینکه از شارژ شگفت انگیز ایرانسل بهره مند شوید می بایست برخلاف همیشه که کد شارژ ایرانسل را با استفاده از کد دستوری *141* وارد می کردید از کد *144* استفاده کنید کد کامل نحوه وارد کردن شارژ شگفت انگیز را میتوانید مشاهده نمایید: #شماره ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۴*

خرید شارژ ایرانسل 

خرید شارژ شگفت انگیز با شارژ مستقیم ایرانسل

در بالا مشاهده کردید که نحوه ی فعالسازی شارژ شگفت انگیز ایرانسل در صورتی که کد شارژ ایرانسل را در اختیار داشته باشید آموزش داده شده ولی در صورتی که شما بخواهید شارژ را به صورت مستقیم تهیه کنید کنید نحوه کار به چه صورت است؟؟

وبسایت ایتور برای این مسئله راه حلی درنظر گرفته، شما میتوانید با مراجعه به سایت ایتور و قسمت شارژ مستقیم ایرانسل اقدام به تهیه شارژ به صورت مستقیم کنید در حین خرید شما میتوانید گزینه ای را تیک بزنید که سیم کارت شما به صورت شارژ شگفت انگیز شارژ شود.

شارژ مستقیم ایرانسل 

یک سری نکات استفاده از شارژ شگفت انگیز

  • شارژ شگفت انگیز را نمی توان انتقال داد و همچنین از آن نمی توان برای برقراری تماس با مرکز تماس ایرانسل یا همان شماره 700 بهره برد.
  • توجه داشته باشید که تمامی مبالغی که در جدول بالا ذکر شده به ریال بوده و با احتساب مالیت بر ارزش افزوده می باشد.

  • مشترکین ایرانسل توجه داشته باشند که همانطور که دربالا ذکر شده برای هر مبلغ شارژی که به صورت شگفت انگیز استفاده شود یک مهلت زمانی درنظر گرفته می شود که شما ملزم هستید که در این مدت از این شارژ استفاده کنید در صورتی که اعتبار زمانی به پایان برسد که شارژ از بین خواهد رفت.

  • مشترکین ایرانسل برای مطلع شدن از باقی مانده شارژ خود میتوانید از کد USSD استفاده کنید: #1*141*

  • مشترکانی که از سرویس به صورت مداوم استفاده میکنند مهلت زمانی تا حداکثر سی روز برایشان تمدید خواهد شد.

  • توجه داشته باشید که در صورت استفاده از خدمات رومینگ امکان استفاده از این مقدار شارژ بیشتر ایرانسل یا همان شارژ شگفت انگیز وجود نخواهد داشت.

وبسایت ایتور برای راحتی کار شما اقدام به ارائه شارژ مستقیم به صورت شگفت انگیز کرده است که شما از دردسر های وارد کردن پین کد خلاص می کند. به این منظور ابتدا به وبسایت ذکر شده مراجعه نمایید و سپس به قسمت خرید شارژ ایرانسل به صورت
مستقیم بروید و شارژ مورد نظر خود را خریداری نمایید.

منبع:شارژ شگفت انگیز ایرانسل


برچسب‌ها:

دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, | 23:42 | تیموررضائی شهریور |